Het aftellen is begonnen. De nieuwe Fiat 500 maakt over 500 dagen zijn opwachting. De definitieve vormen van het nieuwe model staan nog niet vast en Fiat staat open voor suggesties. Op de actiesite ‘500 wants you’ kunnen bezoekers zich uitleven.
Hoogtepunt van de website www.fiat500.com is het Concept Lab, waar de Fiat 500 opgeleukt kan worden met sportieve accessoires, lifestyle accessoires en een onuitputtelijk kleurenspectrum.
“500 wants you” begint als een groot, uniek ‘online laboratorium’ waar bezoekers het stilistische concept van de nieuwe 500 kunnen ontdekken, hun voorkeuren kunnen aangeven, ideeën kunnen aandragen en dus, voor het eerst in de autogeschiedenis, actief hun bijdrage kunnen leveren aan de creatie van de auto.
De bijdragen worden beoordeeld en mogelijk gebruikt bij de ontwikkeling van het eindproduct. Luca De Meo, Brand & Commercial Manager Fiat: “Dit is de eerste keer in de geschiedenis van ons bedrijf, misschien zelfs wel in de hele auto-industrie, dat een auto wordt ontwikkeld mét de mensen, vóór de mensen”.